Re: Win 2000 + użytkownicy

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Fri 29 Oct 2004 - 11:06:13 MET DST

Użytkownik "Jacek " <jdwind@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
news:clqmsq$h4e$1@inews.gazeta.pl

> Nie wiem, w każdym razie ja w ustawieniach internetu nie wpisuję
> domeny, tylko serwery DNS (oprócz IP oczywiście, bramy i maski).
> Zmienić ustawienia proxy mogę tylko, gdy jestem zalogowany jako
> administrator, i zmiany te dotyczą wszystkich kont.

A sprawdź, czy zadziała zaimportowanie ustawień w rejestrze - zapisz
poniższy tekst do pliku proxy.reg i kliknij go:

Windows Registry Editor Version 5.00

[HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Internet
Settings]
"ProxyEnable"=dword:00000001
"ProxyServer"="w3cache.proxy.pl:8080"
"ProxyOverride"="<local>"

Adres proxy wpisujesz dowolny, może to być też coś w rodzaju
192.168.250.250:8080.
A tu są wpisy do czyszczenia proxy:

Windows Registry Editor Version 5.00

[HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Internet
Settings]
"ProxyEnable"=dword:00000000

W zasadzie to możesz w ten sposób blokować Internet nawet odchodząc na
chwilę od komputera ;-).

/odpowiadając zmień px na pl/