win 2k samoczynny restart

Autor: szymek <szymek_usa_com_at_WYTNIJ.gazeta.pl>
Data: Fri 29 Oct 2004 - 11:44:19 MET DST

witam Grupowiczow,

mam problem po reinstalacji systemu win 2k en
mianowicie po wejsciu do sieci - jak wybiore jakas www to komp mi sie
restartuje ;(

wylaczylem opcje w ustawieniach systemu odnosnie restartu i widze niebieskie
okno dialogowe z cyferkami i napisem:

"begining dump of physical memory, physical memory dump complete, contact
your system administrator of technical suppert group"

wirus i trojan nie wchodzi w gre, calosc instalowalem z odlaczona siecia,
przed wlaczeniem do sieci zainstalowalem nortona firewalla i jakis tam
antywir, co ciekawe jeszcze to to ze jesli mam wlaczony NF to obiciazenie CPU
jest w granicach 5-20 % natomiast jesli wylacze go to proces svchost.exe
przejmuje paleczke i zajmuje 100% CPU !!, w NF ten proces przyblokowalem i
www chodzi. jest to denerwujace bo bez uprzedzenia sie komp restartuje,
chlodzenie procka jest dobre - przed instalacja nie bylo problemow z niczym,
procek P2 400, ram 128 zakres wirutalnej dalem 350-450 mb.

dzieki za pomoc, mnie pomysly sie skonczyly.

pozdrawiam
szymek