Re: batch - problem

Autor: mega <mega_at_samorzad.pw.edu.pl>
Data: Fri 29 Oct 2004 - 00:48:53 MET DST

Leon napisał(a):

> Konkretnie potrzebuje uruchamiac program "fport"
> http://www.foundstone.com/knowledge/proddesc/fport.html
> U mnie w kazdym razie uruchamia sie tylko z wiersza polecen. I chce miec
> pod reka skrot, ktory by mi go odpalil.

juz wiem w czym tkwi twoj problem :)
to jest program konsolowy, ktory po odpaleniu inaczej niz z konsoli,
tylko mignie na ekranie i znika, a ciebie interesuje, zeby zobaczyc co
wyswietli

stworz sobie w katalogu z tym programem plik costam.bat o 2 linijkach
zawartosci:

fport
pause

i zrob sobie skrot do tego pliku costam.bat, ktorym bezdiesz odpalal
program - chyba o to ci chodzilo

acha - jesli denerwuje cie ten napis "press any key"
to zamiast

pause

wpisz

pause >nul

pozdraiwam

--
MEGA gg:527856
M.E.G.A.: Machine Engineered for Galactic Assassination