Re: Płatnik 6.02 - problem z pracą w sieci - Win 2000

Autor: mega <mega_at_samorzad.pw.edu.pl>
Data: Fri 29 Oct 2004 - 00:38:30 MET DST

mlaptas@NOSPAM.gazeta.pl napisał(a):
> Witam.
>
> Płatnik chodzi na serwerze Win 2000 pod MSSQL. Z końcówek, na których jest
> Win XP, dostęp mam bez problemu. Jak instaluję na końcówkach z Win 95/98,
> nie mogę się połączyć. Czym to może być spowodowane? Na infolinii nie
> wiedzieli...

a ludzie na windach 98 loguja sie do domeny? czy moze nie macie domeny,
a ten serwer 2000 to jedynie serwer plikow i sqla?
jesli macie domene, to w widach 98 trzeba ustawic logowanie do domeny
(jak poszukasz w ustawieniach sieciowych, to znajdziesz), a jesli nie
macie domeny, to na serwerze 2000 w najprostrzym wypadku powinno byc
wlaczone konto goscia z dostepem z sieci

--
MEGA gg:527856
M.E.G.A.: Machine Engineered for Galactic Assassination