Outpost 2.5 i jego Component Control

Autor: Diablitko <diablitko_at_gazeta.pl>
Data: Fri 29 Oct 2004 - 00:52:04 MET DST

Mam pod xp 2 użytkowników (admin i user). Gdy z poziomu admina zrobię
przełącz użytkownika i zaloguję się na user'a to Outpost blokuje mi gg i
tlen'a (może i coś jeszcze ale nie zaóważyłem) a w połączeniach wywala mi
że "Blocked by Component Control". Żeby było śmiesznie jeśli się odpali
tylko samego user'a to wszystko działa albo jeśli się nie chwilę wyłączy i
ponownie włączy firewall'a po adminem. Powłączałem w regółkach Ignore
Commponent Control ale to też nie pomogło. Może ktoś wie jak temu zaradzić.
W wersji 2.1 takiego problemu nie było.