Płatnik 6.02 - problem z pracą w sieci - Win 2000

Autor: <mlaptas_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Tue 26 Oct 2004 - 09:36:15 MET DST

Witam.

Płatnik chodzi na serwerze Win 2000 pod MSSQL. Z końcówek, na których jest
Win XP, dostęp mam bez problemu. Jak instaluję na końcówkach z Win 95/98,
nie mogę się połączyć. Czym to może być spowodowane? Na infolinii nie
wiedzieli...

Poza tym mogę się połączyć jednocześnie tylko z jednej końcówki (albo
uruchomić program na serwerze) - czy są jakieś ograniczenia w silniku MSSQLa
dostarczanego z Płatnikiem?

Dziekuję z góry za pomoc. M.