Re: Win 2000 + użytkownicy

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Thu 28 Oct 2004 - 12:52:12 MET DST

Użytkownik "Jacek " <jdwind@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
news:clo41q$b2p$1@inews.gazeta.pl
> Z tym zrozumieniem może się troszkę za wcześnie pochwaliłem :((.
> Robię tak, jak mi mówiłeś:
> założyłem konto użytkownika, grupa użytkownicy. I teraz, czy robię
> dobrze - zalogowałem się na to konto, no i oczywiście próba zmiany
> ustawień nie udała się. Następnie zalogowałem się jako administrator,
> nadałem dla konta użytkownika uprawnienia administratora, zalogowałem
> się na tamto konto, no i udało mi się zmienić ustawienia, ale zmiany
> dotyczyły także konta Administratora. Jednym słowem, co robię źle, że
> jak zmieniam ustawienia, to zmieniają się one dla wszystkich?
> [...]

Idea "zepsucia" Internetu polega po prostu na wpisaniu fałszywego proxy
w Opcje Internetowe|Połączenia|Ustawienia sieci LAN (bo prawdopodobnie
korzystasz z Internetu via LAN). A potem trzeba zabrać użytkownikowi
możliwość zmiany tego ustawienia poprzez zabranie uprawnień do plików
inetcpl.cpl oraz ew. netsh.exe.

ZTCW ustawienie proxy jest specyficzne dla danego konta, nie wiem więc z
jakiego powodu przenosi się ono u Ciebie na pozostałych użytkowników.
Ponadto zwykły użytkownik (grupa Użytkownicy) może spokojnie zmieniać to
ustawienie bez potrzeby dodawania go do grupy Administratorzy -
sprawdziłem. Z tym że u mnie nie ma domeny - jeżeli Twoja sieć firmowa
używa domeny, to użytkownicy stacji roboczych mogą mieć ograniczone
uprawnienia.

/odpowiadając zmień px na pl/