Re: Win 2000 + użytkownicy

Autor: Jacek <jdwind_at_gazeta.SKASUJ-TO.pl>
Data: Wed 27 Oct 2004 - 14:24:26 MET DST

Z tym zrozumieniem może się troszkę za wcześnie pochwaliłem :((. Robię tak,
jak mi mówiłeś:
założyłem konto użytkownika, grupa użytkownicy. I teraz, czy robię dobrze -
zalogowałem się na to konto, no i oczywiście próba zmiany ustawień nie udała
się. Następnie zalogowałem się jako administrator, nadałem dla konta
użytkownika uprawnienia administratora, zalogowałem się na tamto konto, no i
udało mi się zmienić ustawienia, ale zmiany dotyczyły także konta
Administratora. Jednym słowem, co robię źle, że jak zmieniam ustawienia, to
zmieniają się one dla wszystkich? Oczywiście, najpierw nie odbierałem praw do
zmiany ustawień pliku inetcpl.cpl, tak jak mi kazałeś.
Pozdrawiam, Jacek.
P.S.
może jednak większa ze mnie lama niż mówiłem :((