Re: NT Srv: Ustawienie ze skryptu litery dysku mapowania katalogu domowego.

Autor: Krzysztof Preś SQ7RO <krzysztof.pres_at_egmont.pl>
Data: Thu 28 Oct 2004 - 12:48:12 MET DST

Chcę ustawić, ze skryptu, użytkownikom literę P jako literę mapowania ich
> katalogu domowego (user manager, profile, home directory, connect).
> Domyślnie ustawia się niestety Z, a pod Z mam mapowane inne zasoby.
> Próbowałem z net use, cusrmgr -ale nie znalazłem takiej pocji.
> Będę wdzięczny za info.
>
> Pozdrawiam
> KKulik

w opcjach uzytkownika jest przeciez opcja home directory i tam ustawiasz
dowolna litere dysku i sciezke do katalogu domowego. poza tym net use dziala
tylko na udzialach, a wiec dla kazdego usera musialbys udostepnic jego
katalog domowy z uprawnieniami lub tez udostepnic jeden katalog dla
wszystkich tylko pozakladac prawa tylko dla uprawnionych userow do
podkatalogow.

pozdrawiam
Krzysiek