Re: instalacja drugiego win2000 na dysku slave

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Thu 28 Oct 2004 - 12:30:23 MET DST

Użytkownik "GRiD" <news.bezspamu@grid.prv.pl> napisał w wiadomości
news:clqeg3$81c$1@inews.gazeta.pl
> Witam,
>
> z rozpędu zainstalowałem windows 2000 na dysku slave
> bez odpinania mastera na którym też jest windows 2000
>
> jak przypuszczam po odpięciu mastera, system się nie podniesie
> z braku loadera itepe...
>
> czy jest jakiś sprytny sposób na przeniesienie potrzebnych
> plików systemowych na slave'a?

Jeżeli ci nie będzie przeszkadzało, że system masz na innej literce niż
C, to jest to proste - po zamianie napędów uruchamiasz Konsolę
Odzyskiwania z płytki CD i przeprowadzasz ręczną naprawę systemu
zaznaczając opcje "Sprawdź pliki startowe" oraz "Sprawdź środowisko
startowe".

/odpowiadając zmień px na pl/