Re: win xp i zapychanie tablicy arp?

Autor: Paweł Goleń <p_golen_at_ks.onet.pl>
Data: Tue 26 Oct 2004 - 09:40:38 MET DST

Dylon wrote:
> i to wszystko.
> Czemu ta tablica jest pusta?

To my mamy wiedzieć? A czego się w niej spodziewasz? Adresów MAC jakich
komputerów?

> Co ja skasowalo?

Możliwe, że nic

> Dlaczego czyszczenie "arp -d" naprawia ten blad?

Hm, teoretycznie można sobie wyobrazić sytuację, w której ktoś brzydko
się bawi i podszywa pod bramę w celu, powiedzmy, posniffowania. Jak się
wyłącza może nie czyścić prawidłowo tego, co zatruł i wówczas tracisz
internet. arp -d powoduje wyczyszczenie tabeli ARP, a potem pobranie
poprawnego adresu MAC bramy.

--
Paweł Goleń
mailto:p_golen@ks.onet.pl