Re: czas internetowy w w2k3 -- jak to wylaczyc?

Autor: geos <geos_at_nowhere.org>
Data: Mon 25 Oct 2004 - 23:15:19 MET DST

Paweł Goleń wrote:

> Dobrze, zapytam inaczej. Dlaczego chcesz synchronizować czas akurat 3x
> na dobę?

ano mam taka potrzebe :) po prostu rozjezdza mi sie zegar w komputerze.
zadalem pytanie na grupie hardwarowej o przyczyne, ale bez odpowiedzi.
wymienilem bateryjke ale to samo jest. przy w2k nie bylo to takie
denerwujace wlasnie ze wzgledu na trzykrotna synchronizacje. w w2k3
przyspieszenia sa juz denerwujace. w ostatecznosci wrzuce w autostart
jakis freewarowy programik, chcialbym przedtem wiedziec, czy mozna
zrobic to przy pomocy w32time. na razie mam "chamskie" rozwiazanie --
wylaczanie/wlaczanie uslugi z batcha. podczas wlaczania zauwazylem, ze
laczy sie po krotkim czasie z serwerem ntp. ale moze sa bardziej
eleganckie metody..?

pozdrawiam,
geos