Re: czas internetowy w w2k3 -- jak to wylaczyc?

Autor: Paweł Goleń <p_golen_at_ks.onet.pl>
Data: Tue 26 Oct 2004 - 08:14:28 MET DST

geos wrote:
> ano mam taka potrzebe :) po prostu rozjezdza mi sie zegar w komputerze.
> zadalem pytanie na grupie hardwarowej o przyczyne, ale bez odpowiedzi.

Jeśli masz połączenie stałe z internetem, to są ładniejsze metody.
1. Ustalić tryb synchronizacji na NTP
2. Ustawić wartość MinPool i MaxPool
Możesz to zrobić albo grzebiąc bezpośrednio w rejestrze, albo
korzystając z Group Policy (jeśli komputer jest standalone to przez
Local GPO) i w Administrative Templates znajdziesz ustawienia poświęcone
Windows Time.

Wówczas w32time będzie synchronizował się ze wskazanym źródłem czasu w
czasie od 2^MinPool do 2^MaxPool. Zacznie od wartości minimalnej, jeśli
czas zostanie zsynchronizowany, interwał synchronizacji będzie rosnąć.
Jeśli usługa zauważy, że zegar zaczyna znacznie odbiegać od czasu
wzorcowego - interwał znowu zostanie zmniejszony.

--
Paweł Goleń
mailto:p_golen@ks.onet.pl