Obsługa kart inteligentnych - Pytanka

Autor: latoz <latoz_at_interia.pl>
Data: Mon 25 Oct 2004 - 18:17:08 MET DST

Witam

Dorwałem sobie czytnik (GemPC410) i kartę inteligentna. Czytnik się
zainstalował w systemie. Dla pewności wgrałem sterowniki ze strony
(GemPC410 Windows Server 2003 PCSC driver) i program diagnostyczny
(SmartDiag Diagnosis Tool). Program przetestował czytnik i kartę i
napisał ze są sprawne.

I tu się zaczynają pytania :
Jak teraz tego używać ?
Jak odczytać/zapisać na kartę ?
Jak się logować do systemy za pomocą karty ?

Szukałem w google ale nic ciekawego nie znalazłem :( Przeważnie
pokazywał się opis książki „Windows Server 200x. Podręcznik
administratora”. Znalazłem też program firmy LOGiCO „Smart Card Client”
ale jest płatny a ja chce coś do domu do zabawy.

Podobno w Windows 2003 jest wszystko czego potrzeba.

Mój system Windows 2003 Server Professional pl. (wersja 180 dniowa).

Pozdrawiam
LaToZ