Re: NTFS i DOS

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Mon 25 Oct 2004 - 18:14:26 MET DST

Użytkownik "test" <test3535@wpl.pl> napisał w wiadomości
news:clj78o$9p5$1@news.onet.pl

> Dlatego najproscie jest zrobic to wszystko w nast. kolejnosci
>
> 0) Utworzenie patrycji FAT16
> 1) Formac c:/s
> 2) Instalacja "windy", instalator sam zrobi odpowiedni bootloader,
> ktory przy starcie bedzie pozwalal na wybor systemu (dos lub winda)

Naprawdę uważasz, że prościej jest ponownie instalować system tylko po
to, żeby instalator utworzył jakiś jeden banalny pliczek? ;-))

Bo ja sądzę, że prościej byłoby po prostu zrozumieć, jak to wszystko
działa, a w tzw. międzyczasie powstrzymać się od takich porad. Nie mam
nic do Ciebie, ale nic nie poradzę że natychmiast przychodzi mi na myśl
Komputer Świat tudzież niektóre fora dyskusyjne... ;-)

/odpowiadając zmień px na pl/