Re: zamazanie partycji przez ghost, POMOCY!!!

Autor: Jacek* <jacms_no_spam_at_priv5.onet.pl>
Data: Fri 15 Oct 2004 - 22:22:16 MET DST

koma@sowilo.pl (tata),
'15 Oct 2004 21:13:27 +0200', napisał(a):

>Witaj pl-comp-os-ms-windows-winnt!
>
>Mam duze klopoty przez swoja nieuwage i czesciowo ghosta:

Ghosta w to nie mieszaj. ;)

> [...]
>Dysk "C" na fat32.Utworzylem partycje rozszerzona z dyskiem logicznym
>"D"-fat32. Skopiowalem dokumenty ktore powinny zostac nienaruszone z
>dysku c na D.
>Odpalilem laptopa z cd oryginalnego od niego, z funkcja RECOVERY.
>W menu gl wybralem mu instalacje systemu, bedac przekonanym, ze nie
>ruszy mi "D". A tymczasem recovery tego laptopa posluguje sie do
>reinstalacji systemu GHOST'em. Pokazywal mi pasek postepu, destination
>tez pokazywal mi, ze robi to na dysku c, ale po uruchomieniu kompa po
>reinstalacji, okazalo sie ze zamazal mi informacje o partycjach i

IMHO albo miales obraz dysku, a nie partycji c:, albo przywracales na
dysk, a nie na partycje.

Sciagnij testdisk http://www.cgsecurity.org/index.html?testdisk.html
Sprobuj przywrocic poprzedni uklad partycji. Przeczytaj dokumentacje,
po usunieciu obecnej c:, powinienes zobaczyc stare c: i d: (szukaj w
"advanced"). Jezeli uda sie przywrocic zarchiwizuj dane z d:, bo c:
juz masz chyba przechlapany. Teraz ponownie, z glowa, uzyj ghosta.

>Czy moge w jakiś sposób "wyciagnac" nieszczesne pliki z dysku "D"?
>BAAARDZO PROSZĘ O PORADY, ew. jakiegoś płatnego zabójcę, żeby mnie
>zlikwidować ;)

Chyba na Ukrainie te uslugi sa niedrogie. ;)

--
J* ...,,,,,... icq#:49141826, gg:4411705
Jeśli znajdziesz błąd i poprawisz go, to okaże się, że pierwsza