zamazanie partycji przez ghost, POMOCY!!!

Autor: tata <koma_at_sowilo.pl>
Data: Fri 15 Oct 2004 - 21:13:27 MET DST

Witaj pl-comp-os-ms-windows-winnt!

Mam duze klopoty przez swoja nieuwage i czesciowo ghosta:
mialem sobie zasmiecony totalnie system, na laptopie.
Dysk "C" na fat32.Utworzylem partycje rozszerzona z dyskiem logicznym
"D"-fat32. Skopiowalem dokumenty ktore powinny zostac nienaruszone z
dysku c na D.
Odpalilem laptopa z cd oryginalnego od niego, z funkcja RECOVERY.
W menu gl wybralem mu instalacje systemu, bedac przekonanym, ze nie
ruszy mi "D". A tymczasem recovery tego laptopa posluguje sie do
reinstalacji systemu GHOST'em. Pokazywal mi pasek postepu, destination
tez pokazywal mi, ze robi to na dysku c, ale po uruchomieniu kompa po
reinstalacji, okazalo sie ze zamazal mi informacje o partycjach i
zostalem tylko z dyskiem "C" !!! :((((
Zainstalowalem easy recovery pro, ale niestety nawet przy wyborze
odzysku w postaci RAW nie odczytal mi nic, co bylo na dysku D.
Co ciekawe po tej operacji, widzialem pliki z 2002 roku!! , ale
zadnych z dzisiaj:(((
Czy moge w jakiœ sposób "wyciagnac" nieszczesne pliki z dysku "D"?
BAAARDZO PROSZĘ O PORADY, ew. jakiegoœ płatnego zabójcę, żeby mnie
zlikwidować ;)

--
Pozdrowienia,
 Desperat