win2000 backup

Autor: ZZZZZ <torwalds_at_wp.pl>
Data: Fri 15 Oct 2004 - 13:45:50 MET DST

Witajcie
Jak najlatwiej moge zbackupowac system windows 2000 na krazek(lub kilku
krazkach). Chcialbym robic backup mojego calego systemu ze wszystkimi
aktualnie zainstalowanymi programami,wypalic to na CDromie i w razie
potrzeby zbootowac taki krazek i przywrocic zbackupowana wersje.
Mam partycje wielkosci 4.2GB. Z tego zapelnione jest jakies 3GB. Czy
jest szansa zrzucenia tego (po kompresji) na jeden krazek ?

Interesuja mnie zarowno narzedzia pochodzace zarowno z windowsa 2000 jak
i zewnetrzne.

dzieki za pomoc