Re: win2000 backup

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Fri 15 Oct 2004 - 13:49:25 MET DST

W dniu Fri, 15 Oct 2004 13:45:50 +0200, osoba określana zwykle jako
ZZZZZ pozwoliła sobie popełnić co następuje:
>Witajcie
>Jak najlatwiej moge zbackupowac system windows 2000 na krazek(lub kilku
>krazkach). Chcialbym robic backup mojego calego systemu ze wszystkimi
>aktualnie zainstalowanymi programami,wypalic to na CDromie i w razie
>potrzeby zbootowac taki krazek i przywrocic zbackupowana wersje.

No to potrzebujesz czegoś, co będzie miało opcję "Disaster Recovery", bo
standardową metodą jest instalacja gołego systemu i na to przywrócenie z
backupu.
Hmm... Arcserve? Veritas? Ale to drogie zabawki

Pozdrawiam

--
[------------------------] I am Spock of Borg.  Resistance is illogical.
[  Kruk@epsilon.eu.org   ]