Re: Firewalle...

Autor: Maciej Muran <mmuran_at_message.pl>
Data: Fri 15 Oct 2004 - 13:28:45 MET DST

Użytkownik "test"
> Np. te wbudowane w produkt o nazwie MS Windows XP/2003

Wiesz... pamiętam czasy, gdy na tej grupie pojawialy się informacje o
skutecznym zabezpieczeniu NT4.0 bez użycia jakichkolwiek firewalli. W ogóle
wtedy jeszcze nieznane było pojęcie 'personal firewall' a jakoś ludzie nie
mieli większych problemów.
Dlatego uważam, że zupełnie spokojnie można zacząć lub nawet pracować stale
z wbudowanymi zabezpieczeniami. W końcu są one dopasowane do usług
oferowanych przez system i je chronią zgodnie z tym, jak te usługi są
zbudowane...

--
Maciek.