czarny ekran i problem z karta Radeon 9600XT

Autor: Michał Wochna <m.wochna_at_anonse.pl>
Data: Wed 13 Oct 2004 - 09:55:14 MET DST

Witam,

Przed dwoma tygodniami zainstalowalem na swoim nowym komputerze Windowsa XP
Professional, instalacja przebiegla bezproblemowo, system pracowal stabilnie
przez ten czas. Zainstalowalem rowniez SP2 i tutaj rowniez nie mialem
problemow, a dodatek nie sprawial problemow, wrecz przeciwnie, pracowalo mi
sie wygodniej.

Przedwczoraj komputer zostawilem wlaczony na noc, w tym czasie pobieral
kilka filmow z sieci lokalnej, wylaczylem rowniez firewall wbudowany do SP2
aby moc polaczyc sie z lokalnym serwerem FTP. Rano komputer wylaczylem i
udalem sie do pracy.

Po powrocie i pierwszym wlaczeniu komputera okazalo sie, ze mam jakiegos
wirusa, pozbylem sie jego i ponownie uruchomilem komputer. Niestety pomiedzy
paskiem ladowania Windows a ekranem zapraszamy komputer zawisl. Ponowne
proby restartowania na nic sie zdaly. Udalo mi sie przejsc do trybu
awaryjnego, na tak dzialajacym systemie sprawdzilem, ze gdzies zapodzialy
sie sterowniki od karty graficznej.

Postanowilem przeinstalowac Windowsa, robiac wszystko krok po kroku jak za
pierwszym razem. Sformatowalem w tym celu partycje, podczas instalacji
zainstalowalem kontroler RAID i wydawalo mi sie, ze wszystko bedzie juz
dobrze.

System wystartowal, postanowilem dalej zainstalowac sterowniki od karty
graficznej, przy ponownym uruchomieniu komputer zatrzymal sie w miejscu
miedzy paskiem ladowania a ekranem zapraszamy pozostawiajac u gory na
ekranie dwa dziwne krzaczki. Dalej sie juz nie uruchomil. W trybie awaryjnym
zauwazam, ze karta wcale nie jest zainstalowana. Wczoraj udalo mi sie
przywrocic ustawienia domyslne aby komputer pracowal z domyslna karta
graficzna, sterownikow dalej zainstalowac nie moge bo sytuacja sie powtarza.

Podaje konfiguracje mojego komputera:

A7N8X-E Deluxe
DIMM DDR400 512MB (2x256MB, DualDDR, CL2)
Barracuda 7200.7 120GB, SATA
Radeon 9600XT

Chce rowniez zwrocic uwage, ze komputer dzialal przez ponad dwa tygodnie i
to calkiem sprawnie.

Wczoraj na goly system usilowalem zainstalowac jeszcze SP2 ale po jego
instalacji komputer nie wstawal.

Moze ktos z Was ma jakac koncepcje co jest nie tak? Najbardziej drazni mnie
niemozliwosc pracy z parametrami mojej karty graficznej.

--
Pozdrawiam,
Michal Wochna