[XP] Trzaski miedzy sciezkami audio i mp3

Autor: Jarek aka Dzarko <prosio_at_polbox.com>
Data: Wed 13 Oct 2004 - 09:53:31 MET DST

Witam

Zrobilem ostatnio reinstalke systemu na Win XP SP2 i mam problem z
nagrywaniem plyta audio oraz kompresowaniem mp3. Pojawiaja sie dziwne
trzaski miedzy utworami, lub wrecz nawet skopane (warczace) sciezki. Moze
ktos mi z tym pomoc, lub podpowiedziec jakas polska grupe, ktora jest
bardziej odpowiednia do takiego zapytania?

Jarek