Re: czarny ekran i problem z karta Radeon 9600XT

Autor: Michał Wochna <m.wochna_at_anonse.pl>
Data: Wed 13 Oct 2004 - 10:18:45 MET DST

Użytkownik "Michał Wochna" <m.wochna@anonse.pl> napisał w wiadomoœci
news:ckimpu$dhs$1@atlantis.news.tpi.pl....

> System wystartowal, postanowilem dalej zainstalowac sterowniki od karty
> graficznej, przy ponownym uruchomieniu komputer zatrzymal sie w miejscu
> miedzy paskiem ladowania a ekranem zapraszamy pozostawiajac u gory na
> ekranie dwa dziwne krzaczki. Dalej sie juz nie uruchomil. W trybie
awaryjnym
> zauwazam, ze karta wcale nie jest zainstalowana. Wczoraj udalo mi sie
> przywrocic ustawienia domyslne aby komputer pracowal z domyslna karta
> graficzna, sterownikow dalej zainstalowac nie moge bo sytuacja sie
powtarza.

> Moze ktos z Was ma jakac koncepcje co jest nie tak? Najbardziej drazni
mnie
> niemozliwosc pracy z parametrami mojej karty graficznej.

Dodam jeszcze, ze o podobnym problemie przeczytalem tutaj:

http://forum.tweak.pl/about72491.html&highlight=asus+radeon+9600xt

BTW, uznalem, ze to wlasciwa grupa, odrzucam bowiem niemoc zasilacza (400W)
oraz kieruje sie faktem, iz sprzet w takiej konfiguracji wczesniej dzialal.

--
Pozdrawiam,
Michał Wochna