Re: Servis Pak 2 w XP JAKwywalić

Autor: RoB <iemand_at_pandora.be>
Data: Wed 13 Oct 2004 - 08:18:17 MET DST

" Dtrad" <dtrad.SKASUJ@gazeta.pl> schreef in bericht
news:ckhbf9$g00$1@inews.gazeta.pl...
> Zainstalowałem SP2 ale mam podłączony drugi komputer / laptop/ w sieci i
> obecnie nie mogę w nim korzystać z internetu.
> Jak odinstalować SP2 z pierwszego komputera

http://www.microsoft.com/poland/windowsxp/sp2/default.mspx

http://www.microsoft.com/poland/windowsxp/sp2/sp2_whattoknow.mspx

Jeśli podczas instalacji dodatku SP2 wybrano opcję zarchiwizowania jego
plików, można usunąć dodatek SP2 i przywrócić komputer do stanu sprzed
jego instalacji, korzystając z narzędzia Dodaj lub usuń programy:

      1.
     Kliknij przycisk Start, a następnie kliknij polecenie Panel
sterowania.

      2.
     Kliknij przycisk Dodaj lub usuń programy, kliknij pozycję Dodatek
Service Pack 2 dla systemu Windows XP, a następnie kliknij przycisk Usuń.

      3.
     Postępuj zgodnie z instrukcjami pojawiającymi się na ekranie.