Re: Servis Pak 2 w XP JAKwywalić

Autor: Dtrad <dtrad.WYTNIJ_at_gazeta.pl>
Data: Wed 13 Oct 2004 - 07:18:54 MET DST

Robert Borkowski <robertborkowski.usun_to@interia.pl> napisał(a):

> Nie, oni chca powiedziec, ze trzeba wylaczyc domyslnie wlaczony firewall,
> zeby dzialala siec na 2-gim komputerze.
> A z tego co widzialem, to SP2 mozna odinstalowac dzieki zaznaczeniu
> odpowiedniej opcji w trakcie instalacji -- zeby zachowal stare wersje
> plikow.
DZiękuję za odpowiedzi.
Ponieważ nie jestem mocny z komputera/ zresztą inaczej bym nie pytał/
starałem się coś zadziałać.
 Wyłączyłem zaporę ale to nie pomaga.Jakiś marny sygnał przechodzi ale
strony nie pokazują się.
Nigdzie też nie mogę znależć jakiegoś oddzielnego zapisu pliku SP2 ABY MOŻNA
GO ODINSTALOWAĆ.
A tej opcji o zachowaniu starych plików nie przypominam sobie i nie wiem jak
to znależć i co faktycznie zrobić aby wrócić do poprzedniego stanu
pzdr. K.Grabias