Re: problem z ustawieniem uprawnień

Autor: Janusz Pruszewicz <jasiu_at_tool.eu.org>
Data: Wed 13 Oct 2004 - 08:45:38 MET DST

W artykule <10gy9oqag3tv9$.mt59lmcvnf59$.dlg@40tude.net>, Piotr 'Sofcik'
Smerda napisał(a):

> Dodaj usera do lokalnych administratorów na danej maszynie.

witam, ponownie, pomimo dodania usera z domeny do lokalnych
administratorów, użytkownik logujący się do tej maszyny
nie lokalnie (ten komputer) tylko do domeny, nie może wykonywać
czynności administracyjnych.
więc ponawiam pytanie, jak skonfigurować by użytkownik logujący się do
domeny był administratorem na swoim komputerze, lecz nie miał dostępu
do administrowania pozostałymi komputerami w domenie.
Jak skojarzyć komputer kliencki z AD by był zarządzany przez danego
usera z AD.

pozdr.

--
jasiu