Re: Servis Pak 2 w XP JAKwywalić

Autor: Robert Borkowski <robertborkowski.usun_to_at_interia.pl>
Data: Wed 13 Oct 2004 - 00:20:25 MET DST

Tue, 12 Oct 2004 23:06:01 +0200, na pl.comp.os.ms-windows.winnt, Maciej
Muran napisał(a):

> Chcecie obaj powiedzieć, że nie da się odinstalować SP2 bez aktywnego (lub
> choćby skonfigurowanego) połączenia z Siecią?
> Co w takim razie z systemami nie pracującymi w żadnej sieci? Nie da się na
> nich zainstalować/odinstalować SP2?
Nie, oni chca powiedziec, ze trzeba wylaczyc domyslnie wlaczony firewall,
zeby dzialala siec na 2-gim komputerze.
A z tego co widzialem, to SP2 mozna odinstalowac dzieki zaznaczeniu
odpowiedniej opcji w trakcie instalacji -- zeby zachowal stare wersje
plikow.

--
Pozdrawiam, Robert Borkowski.