exchange 5.5 - powrot do zycia

Autor: Cajun <cajun_at_no_spam.o2.pl>
Data: Mon 11 Oct 2004 - 12:51:17 MET DST

Witam,

potrzebuje rady bardziej doswiadczonych grupowiczy.
Byl sobie serverek NT4.0 z exchangem 5.5 chodzil sobie, i bylo wszystko
pieknie, az nagle padl.
Padl tylko dysk gdzie byl system, dane exchanga pozostaly (inna
macierz). Niestety moj poprzednik byl na tyle beztroski, ze system nie
mial mirroru (a ze mnie d...., ze tego nie sprawdzilem).

Teraz na nowym dysku zainstalowalem NT server 4.0, ustawilem go jako
backup domain i zaraz biore sie za instalowanie exchanga. I tu pojawia
sie moja prosba - jak szybko (i latwo ;) przywrocic/odtworzyc:

- wszystkie konta
- skrzynki pocztowe (zawartosc)
- ustawienia servera

Jak wsponialem z pierwotnego systemu mam tylk katalog exchasrvr a w nim
mdbdata gdzie znajduja sie pliki *.edb

PS
Z adresu usun no_spam.

Pozdrawiam