Re: MCSA i inne certyfikaty MS

Autor: Algeroth <algeroth1_at_o2.pl>
Data: Thu 07 Oct 2004 - 09:14:14 MET DST

Użytkownik "Jacek Marek" <no.spam_jmarekw@interia.pl> napisał w wiadomości
news:ck0ps8$eog$1@diplo.bci.pl...

> Inaczej, które testy - zdawałem Sylvana-Prometrica(?) i było ok. A są
> też
> innej firmy.

Rozumiem, że masz już kilka egzaminów za sobą, więc mam pytanko - długo
przygotowałeś się przed egzaminami i z czego najwięcej się uczyłeś
(praktyczne rzeczy, jakieś książki, testy)? Ja przeglądałem testy z
książek wydawnictwa "Promise" i jest tam sporo "wrednych" pytań np. o
przełączniki jakiegoś polecenia(nierozumiem z kąd się one biorą - zawszwe
można przecież helpem sobie pamięć odświeżyć , a na egzaminie niestety
nie) - czy na egzaminie też trafia się sporo takich pytań??

Pozdrawiam
Algeroth