Re: MCSA i inne certyfikaty MS

Autor: Jacek Marek <no.spam_jmarekw_at_interia.pl>
Data: Wed 06 Oct 2004 - 14:52:47 MET DST

> Zastanawiałem się ostatnio czy nie warto certyfikować swojej wiedzy
> z zakresu MS. Czy ktoś może ma jakieś doświadczenia w tym temacie??
> Jak wygląda zdawanie poszczególnych egzaminów na np. MSCA - testy,
> jakieś praktyczne zadania ???
> Jaka jest forma egzaminu?
Ty, komputer, pytania.
Czasem wybierz jedną z a,b,c,d,e czasem wybierz wszystkie pasujące z
a,b,c,d,e czasem trzy najlepsze... Są jeszcze takie gdzie musisz przciągnąć
odpowiednie "ramki" w odpowiednie miejsca w gui...

> Czy mam szanse zdać egzamin nie wykupując szkolenia - czy takich
> delikwentów ulewają na miejscu :)
Wszystko jest możliwe. Oni nie ulewają nie mają możliwości...

> Gdzie najlepiej zdawać ??
Inaczej, które testy - zdawałem Sylvana-Prometrica(?) i było ok. A są też
innej firmy.

JM