Re: MCSA i inne certyfikaty MS

Autor: Paweł Goleń <p_golen_at_ks.onet.pl>
Data: Thu 07 Oct 2004 - 09:43:54 MET DST

Algeroth wrote:
> Rozumiem, że masz już kilka egzaminów za sobą, więc mam pytanko - długo
> przygotowałeś się przed egzaminami i z czego najwięcej się uczyłeś
> (praktyczne rzeczy, jakieś książki, testy)? Ja przeglądałem testy z
> książek wydawnictwa "Promise" i jest tam sporo "wrednych" pytań np. o
> przełączniki jakiegoś polecenia(nierozumiem z kąd się one biorą - zawszwe
> można przecież helpem sobie pamięć odświeżyć , a na egzaminie niestety
> nie) - czy na egzaminie też trafia się sporo takich pytań??

Chwila, aby zdać egzamin nie musisz mieć 100% trafnych pytań. Mało tego,
od pewnego czasu na papierach po egzaminie jest tylko status
zdany/oblany, bez punktacji. Tak więc nie ma co się żyłować i
przejmować, że nie pamięta się dokładnie wszystkich parametrów polecenia
fooshmoo, no chyba, że jest to egzamin "Parametry polecenia fooshmoo". W
większości przypadków na egzaminy szedłem "na żywca", oczywiście, po
uprzednim własnoręcznym pomacaniu tematu. Można przeglądnąć testy,
rzucić okiem na materiał. Zauważyłem, że w przypadku większości
egzaminów pojawia się "odpowiedź klucz", na zasadzie, że jak nie wiesz
co wybrać, to wybierz ją i na 99% będzie dobrze.

--
Paweł Goleń
mailto:p_golen@ks.onet.pl