Re: Problem z Boot.ini

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Wed 06 Oct 2004 - 21:19:23 MET DST

Użytkownik "Alek" <rafzub[spam]@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:ck17bs$d5m$1@opal.icpnet.pl

> A ktos moze zapodac ja ma wygladac prawidlowy boot.ini z dwoma
> systemami. win 98 i win xp gdzie domyslny bedzie xp.

Zawartość Boot.ini zależy od tego, gdzie to XP jest posadzone.
Najprościej jest wykonać polecenie bootcfg /rebuild. Utworzy ono na
partycji aktywnej nowy prawidłowy plik Boot.ini z dopisanymi wszystkimi
odnalezionymi systemami z linii NT. Potem trzeba dodać tylko na jego
końcu linijkę:
c:\Bootsect.dos="Windows 98"

Plik Bootsect.dos musi istnieć we wskazanej ścieżce i musi to być plik
utworzony na tym samym komputerze przy niezmienionym układzie partycji.

/odpowiadając zmień px na pl/