Re: kreator dodawania nowego sprzetu

Autor: Piotr 'Sofcik' Smerda <piotrs00_at_niespamowac.pl>
Data: Wed 06 Oct 2004 - 08:48:24 MET DST

On Wed, 6 Oct 2004 05:06:17 +0200, Hallucinogen wrote:

> Hello!~
> Nie wiem czy trafilem na wlasciwą grupe ale na grupie o Windows XP nie
> pomogli :-(
> Po każdym uruchomieniu systemu Windows XP+sp2 pojawia mi sie kreator
> dodawania nowego
> sprzętu i chce zainstalować printer. Nie mam drukarki i nie chce mięć z nią
> nic wspólnego.Jak wyłączyć tego kreatora aby nie pojawiał sie przy każdym
> uruchamianiu systemu ? Nadodatek pojawia sie trzykrotnie i obojętnie jaka
> drukarkę zainstaluje to i tak nic nie pomaga.
Ja mam podobną sytuację z macierzą dyskową opartą o Sentinel SR150 :)
PRzy każdym restarcie Windows 2000 Server prosi mnie o zainstalowanie
sterowników - niestety takowych nie ma dla Windows 2000. Klikam kilka razy
"Cancel" i wszystko działa. Jest to trochę upierdliwe ale w końcu serwera
nie restartuje się tak często.

--
Pozdrawiam
Piotrek