win xp problem

Autor: KD <krzych00_at_gazeta.pl>
Data: Wed 06 Oct 2004 - 08:45:44 MET DST

nie wiem czy znany, szukalem po necie skanuje wlasnie system, ale moze to
nie zaden trojan,

problem polega na tym ze gdy klikne na moj kompoter tudziez inny folder
wywal mi error na tym okienku wysylania bledu (raportowania) mowi ze blad
wywowalal mspxs32.dll i zawiesz explorer.exe potem sie wygasz i wlacza od
nowa i wszystko dzial aok dopuki si enieklikni na jakis folder,

windowsem commanderem da sie przegladac sys bez problemu, pliki , katalogi

czy ktos ma jakis pomysl ?

prosze o pomoc

pozdrawiam