kreator dodawania nowego sprzetu<nikt nie wie co zrobic :-( >

Autor: Hallucinogen <hallucinogen2_at_POCZTApoczta.onet.pl>
Data: Wed 06 Oct 2004 - 23:13:32 MET DST

Hello!~
Nie wiem czy trafilem na wlasciwą grupe ale na grupie o Windows XP nie
pomogli :-(
Po każdym uruchomieniu systemu Windows XP+sp2 pojawia mi sie kreator
dodawania nowego
sprzętu i chce zainstalować printer. Nie mam drukarki i nie chce mięć z nią
nic wspólnego.Jak wyłączyć tego kreatora aby nie pojawiał sie przy każdym
uruchamianiu systemu ? Nadodatek pojawia sie trzykrotnie i obojętnie jaka
drukarkę zainstaluje to i tak nic nie pomaga. Znalazłem cos archiwum
-------------
Pozwól windowsowi wykryć drukarkę? i kiknij anuluj
przy próbie wykrycia -> chodzi o to, żeby w rejestrze
pojawiła się drukarka w kluczu HKEY_LOCAL_MACHINE\Enum - szukaj:
HKEY_LOCAL_MACHINE\Enum\LPTENUM\...
itp..
a następnie w tym kluczu zmień wartość
"ConfigFlags" na "ff ff ff ff"
Restart
Tylko ze tych kluczy podobnych mam sporo moze ktos wie gdzie szukac
dokladnie.