Re: windows 2000 server dwa dyski instalacja problem

Autor: Piotr 'Sofcik' Smerda <piotrs00_at_niespamowac.pl>
Data: Tue 05 Oct 2004 - 12:00:14 MET DST

On Tue, 5 Oct 2004 11:44:15 +0200, Michal Kawecki wrote:

> Użytkownik "Piotr 'Sofcik' Smerda" <piotrs00@niespamowac.pl> napisał w
> wiadomości news:n76es0e9zd7f.1aspfv2qy4n5z$.dlg@40tude.net

> Wiem - ale z DskProbe pracuje się jak z miną; jak raz się pomylisz, to
> drugiej szansy nie dostaniesz, bo system nie wstanie ;-). Dlatego wolę
> narzędzia działające z dyskietki.

Dlatego DskProbe jest ukryte :)
Nie tylko z DskProbe pracuje się jak z miną : z wieloma rzeczami tak się
pracuje i od tego właśnie są backupy.
Jak to ktoś mądrze powiedział : są 2 grupy ludzi - ci co robią backupy i ci
co będą je robić ;)

> Jakiś czas temu uruchamiałem BootIt z podłączonym dyskiem dynamicznym,
> który powstał przez skonwertowanie z dysku podstawowego. Program sam mi
> zaproponował odwrócenie konwersji i (tego już nie pamiętam) albo zrobił
> to samemu, albo zrobiłem to ja poprzez ręczną zmianę deskryptorów
> partycji na właściwe. To wystarczyło.

Powiedzmy że po kilku takich podpowiedziach nie ufam programom
"mądrzejszym" ode mnie. Zdarzyło się że mimo "dobrych chęci" programu
spędzałem urocze godziny odzyskując backup :)

--
Pozdrawiam
Piotrek