Re: windows 2000 server dwa dyski instalacja problem

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Tue 05 Oct 2004 - 12:51:16 MET DST

Użytkownik "Piotr 'Sofcik' Smerda" <piotrs00@niespamowac.pl> napisał w
wiadomości news:1sbdgwg0tmqsv$.ptxvw2r0db3b.dlg@40tude.net
> On Tue, 5 Oct 2004 11:44:15 +0200, Michal Kawecki wrote:
[...]
> Jak to ktoś mądrze powiedział : są 2 grupy ludzi - ci co robią
> backupy i ci co będą je robić ;)

Hmm... są jeszcze "prawdziwi twardziele" ;-)).

> Powiedzmy że po kilku takich podpowiedziach nie ufam programom
> "mądrzejszym" ode mnie. Zdarzyło się że mimo "dobrych chęci" programu
> spędzałem urocze godziny odzyskując backup :)

Podpowiedzi są OK - tylko nie zawsze trzeba się na nie zgadzać ;-).

P.S. Wiem, że nie o BootIt to pisałeś - ale zwróć uwagę na ten program,
mając go niestraszne mi żadne uszkodzenia tabeli partycji. On po prostu
praktycznie jej nie potrzebuje do pracy -przywrócenie usuniętej partycji
to kwestia paru minut; poza tym zasada jego działania jest taka, że (w
trybie unlimited partitions) tworzy sobie drugą tabelę partycji i w
locie przenosi wpisy z jednej do drugiej. Nie słyszałem też, żeby
jeszcze komukolwiek zaszkodził przez nieprzemyślane działania. No i -
najważniejsze - się nie wiesza ;-)).

/odpowiadając zmień px na pl/