Re: windows 2000 server dwa dyski instalacja problem

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Tue 05 Oct 2004 - 11:44:15 MET DST

Użytkownik "Piotr 'Sofcik' Smerda" <piotrs00@niespamowac.pl> napisał w
wiadomości news:n76es0e9zd7f.1aspfv2qy4n5z$.dlg@40tude.net
> On Tue, 5 Oct 2004 10:58:26 +0200, Michal Kawecki wrote:
[...]
> Mówiąc "narzędzia" miałem na myśli DskProbe z pakietu Windows 2000
> Support Tools :) Jakiegoś "narzędzia" trzeba użyć żeby się dostać do
> tablicy partycji :)

Wiem - ale z DskProbe pracuje się jak z miną; jak raz się pomylisz, to
drugiej szansy nie dostaniesz, bo system nie wstanie ;-). Dlatego wolę
narzędzia działające z dyskietki.

Jakiś czas temu uruchamiałem BootIt z podłączonym dyskiem dynamicznym,
który powstał przez skonwertowanie z dysku podstawowego. Program sam mi
zaproponował odwrócenie konwersji i (tego już nie pamiętam) albo zrobił
to samemu, albo zrobiłem to ja poprzez ręczną zmianę deskryptorów
partycji na właściwe. To wystarczyło.

/odpowiadając zmień px na pl/