Re: niebieski ekran śmierci w winXP

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Sun 12 Sep 2004 - 07:51:32 MET DST

Użytkownik "Junga" <jungaWYTNIJ__TO@wp.pl> napisał w wiadomości
news:cht0rv$o97$1@nemesis.news.tpi.pl
> Witam.
> Podczas instalowania niektórych programów, instalacja zostaje
> przerwana pokazuje się ekran jak w tytule.
> Informacja na tym ekranie po słowie Stop: błąd 0x0000007A (coś w
> nawiasie-nie zdążyłem przeczytać) niżej
> ntfs.sys adres(w nawiasie nie przeczytałem)
> Jeszcze niżej odliczanie i komunikat "fizyczny zrzut pamięci".
> Po tym wszystkim komputer się resetuje i podczas uruchamiania nie
> znajduje twardego dysku. Alt+Ctrl+Delete i jest tak samo. Dopiero
> całkowite wyłączenie komputera i włączenie po chwili doprowadza do
> [...]

Ja bym stawiał na problem sprzętowy, na styku dysk/kontroler dysków...
podaj dokładne oznaczenie dysku, kontrolera dysków, płyty głównej. Zrób
diagnostykę dysku programem ściągniętym ze strony jego producenta. Może
masz w systemie jakąś kartę, która zakłóca działanie dysku - sprawdź,
który slot PCI jest współdzielony z kontrolerem dysków i opróżnij go.
Sprawdź wreszcie zasilacz - może jest za słaby. Właściwie to zacznij od
zasilacza ;-).

/odpowiadając zmień px na pl/