mostek sieciowy - czemu nie działa ???

Autor: Admin <lukasz12USUNTO_at_o2.pl>
Data: Sun 12 Sep 2004 - 00:16:00 MET DST

Witam, mam taka sytuacje:
komp na którym stoi windows 2003 server w nim 2 karty sieciowe - jedna Fast
Ethernet 10/100 (nvidia), druga Realtek 8180 wi-fi. Chcę stworzyć mostek
sieciowy z tych kart i kompa.
Zaznaczam 2 karty, tworze mostek, nadaje adres ip tej nowej
"karcie-mostkowi" i koniec. Nie masz szans zeby ping przeszedł z kompa w
sieci radiowej do kompa w sieci kablowej i na odwrót.
Kompow z mostkiem tez nie odpowiada żadna ze stron - ani radiowa ani kabel.
Po rozmostkowaniu kart i używaniu ich oddzielnie wszystko działa poprawnie
tzn - karta radiowa pozwala na pingi do sieci radiowej a karta ethernet
pozwala na pingi do sieci z kablem. CO może byc nie tak. Próbowałem też w
innym kompie z inna karta ethernet to samo. Dodam ze próbowałem też robić
mostek z 2 kart Fast Ethernet i w tym wpadku działało wszystko ok tzn mostek
działał i kompy po obu stronach kart sieciowych działały

(tzn tak Komp1====MOSTEK(2 FAST ETHERNET)====Komp2) - taka konfiguracja
działa OK - komp 1 dostaje pingi od kompa 2 i na odwrót

taka konfiguracja nie działa
Komp1(WI FI) >>>>>>>>> MOSTEK(Ethernet + WI FI)========Komp2
Co może być przyczyną ze w przypadku 2ch różnych typów sieci nie działa ???
PS. Próbowałem tez na XP i jest to samo ;(