niebieski ekran śmierci w winXP

Autor: Junga <jungaWYTNIJ__TO_at_wp.pl>
Data: Fri 10 Sep 2004 - 21:52:41 MET DST

Witam.
Podczas instalowania niektórych programów, instalacja zostaje przerwana
pokazuje się ekran jak w tytule.
Informacja na tym ekranie po słowie Stop: błąd 0x0000007A (coś w
nawiasie-nie zdążyłem przeczytać) niżej
ntfs.sys adres(w nawiasie nie przeczytałem)
Jeszcze niżej odliczanie i komunikat "fizyczny zrzut pamięci".
Po tym wszystkim komputer się resetuje i podczas uruchamiania nie znajduje
twardego dysku. Alt+Ctrl+Delete i jest tak samo. Dopiero całkowite
wyłączenie komputera i włączenie po chwili doprowadza do normalnego stanu.
Dysk przeskanowałem Nortonem- wirusów brak. W menadżerze urządzeń wszystko w
porządku. Dysk sprawdzony scandiskiem, zdefragmentowany. Win XP
uaktualniony. Miałem tak kilka razy.
Jaka może być tego przyczyna.
Bardzo proszę o poradę.
Pozdrawiam