Re: Przeniesienie Systemu

Autor: Zdzisław Landowski <codeboy_at_wp.pl>
Data: Mon 30 Aug 2004 - 08:34:02 MET DST

W artykule news:8vktgc.puf.ln@kwinto.prv,
niejaki(a): Michal Kawecki z adresu <kkwinto@o2.px> napisał(a):

> Użytkownik "CodeBoy" <codeboy@wp.pl> napisał w wiadomości
>>
> [...]
>
> Wiesz co? Przeinstaluj po prostu system w trybie naprawy. Ustaw dysk z
> nowym systemem jako pierwszy w BIOS-ie, ustaw pierwszą partycję jako
> aktywną, uruchom instalatora z CD, wybierz instalację nowego systemu,
> spośród znalezionych wskaż swój stary system i każ mu naprawiać.
> Będziesz miał go na literce C. Kiedyś tak zrobiłem i działało.
>
> Tu masz więcej:
> 315341 - Jak przeprowadzić uaktualnienie na miejscu (ponowną
> instalację) systemu Windows
> [...]

Dzieki Michale , tak to ja robie co chwile :)
A sluchaj jak juz mam cos takiego zrobic to zadam inne pytanie czy moge
odrazu dac mu XP ?
czy lepiej najpierw naprawe 2k i potem upgrade do XP , czy moze wogole
odrazu dac na czysto XP
i czy jak mam juz HDD podzielony na partycje jedna 100 i druga systemowa 50
to czy nie bedzie problemow z instalacja winXP z SP1 ( dzieki Pawle za linka
do opisu XP+SP1)

Dzieki :)