Non stop about:blank - Nie moge ustawic strony domowej

Autor: Elvgreen <elvgreen_at_gazeta.pl>
Data: Mon 30 Aug 2004 - 08:31:58 MET DST

Witam!
Czy ktoś spotkał się z takim problemem?
W moim IE 6.0 non stop ustawia się strona startowa jakiegoś dziadostwa -
Search for... i tam linki do różnych sklepów, czort wie czego.
W opcjach nie da się ustawić inaczej.
W rejestrze jak ustawię wszystkie wystąpienia about:blank to i tak po jakimś
czasie ustawi mi z powrotem tak jak było. Sprawdzałem - wirusa nie
powinienem mieć (chyba, że NAV nie wykazuje).

Jak z tym sobie poradzić, bo mnie jasna cholera weźmie, a nie uśmiecha mi
się reinstalacja systemu.

Pozdrowienia
P.