Re: Przeniesienie Systemu

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Mon 30 Aug 2004 - 13:09:43 MET DST

Użytkownik "Zdzisław Landowski" <codeboy@wp.pl> napisał w wiadomości
news:cguhom$pki$1@opal.futuro.pl
> W artykule news:8vktgc.puf.ln@kwinto.prv,
> niejaki(a): Michal Kawecki z adresu <kkwinto@o2.px> napisał(a):
[...]
> Dzieki Michale , tak to ja robie co chwile :)

Cóż - skrócenie ścieżki do Userinit.exe powinno było wyeliminować
problem. Podobnie jak przywrócenie literki H partycji systemowej w
kluczu HKLM\System\MountedDevices (zmiana np. \DosDevices\C: na
\DosDevices\H:). Wydaje mi się, że jeśli zrobiłeś choć pierwszą z tych
modyfikacji - i nie zadziałało - to popełniasz gdzieś błąd...

> A sluchaj jak juz mam cos takiego zrobic to zadam inne pytanie czy
> moge odrazu dac mu XP ?
> czy lepiej najpierw naprawe 2k i potem upgrade do XP , czy moze wogole
> odrazu dac na czysto XP

Jeśli chcesz mieć system stabilny i optymalnie skonfigurowany, to
sformatuj pierwszą partycję i zainstaluj na niej od zera system Windows
XP. Powodem jest zawarta w nim nowsza wersja NTFS, która powinna dać
kilka procent wzrostu wydajności, ale tylko jeśli partycja zostanie
sformatowana spod XP.

> i czy jak mam juz HDD podzielony na partycje jedna 100 i druga
> systemowa 50 to czy nie bedzie problemow z instalacja winXP z SP1 (
> dzieki Pawle za linka do opisu XP+SP1)

Jeśli WinXP będzie zintegrowany z SP1, to problemów być nie powinno. Na
potwierdzenie podaję link do informacji ze strony zajmującej się
problematyką obsługi dużych dysków: http://www.48bitlba.com/winxp.htm.
Pamiętaj jednak, żeby nie włączać obsługi hibernacji i unikać BSOD-ów
;-)) do czasu instalacji poprawek z Windows Update - a w szczególności,
tej: http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;en-us;331958.
Oczywiście ma to znaczenie tylko jeśli system masz zamiar postawić na
drugiej z partycji (a tak wynika z twojego postu).

/odpowiadając zmień px na pl/