Re: Zwiechy filmów na Radeonie 9100 (Win2k/XP)

Autor: Eisar <eisar_at_NIENAWIDZE-SPAMUo2.pl>
Data: Sun 29 Aug 2004 - 00:36:29 MET DST

Było to Sat, 28 Aug 2004 22:09:26 +0200, kiedy Paweł Dziadowicz napisał(a)
wiadomość <news:cgqoqt$cdq$1@atlantis.news.tpi.pl> na grupę
pl.comp.os.ms-windows.winnt:

> Ja mialem w laptopie tak , ze jak cokolwiek robilem to bylo ok , jak
> otworzylem film , to niebieski ekran i restart.
To zupełnie inna sprawa. Ty miałeś przynajmniej blue screena i raport o
błędach, a ja zamrożonego windowsa (z lecącym stale w tle półsekundowym
samplem z winampa) i 0 informacji dlaczego.
> Po restarcie okienko z mozliwoscia wysylki raportu do MS , dostalem
> odpowiedz , ze winne sa sterowniki do karty ATI , przeinstalowalem je
> ponownie , directx i jest ok.
Ja instalowałem kilka razy, nawet na nowym systemie i nic.
Dopiero gdy za radą Corrana zainstalowałem dużo starsze Catalysty 3.8
problem ustąpił i na Win2k/XP filmy śmigają.

Ale widzę tu dwie dziwne rzeczy.
1. Problem był na Win2k/WinXP + najnowsze sterowniki, podczas gdy na Win98
najnowsze sterowniki sprawdzają się świetnie
2. Problem ustąpił gdy zainstalowałem starsze drivery, ale może to wina
tego że ATI nie może non-stop dopieszczać kodu dla starszych kart...

--
Eisar