Re: Zwiechy filmów na Radeonie 9100 (Win2k/XP)

Autor: Paweł Dziadowicz <ap-tech_at_WYWALTO.wp.pl>
Data: Sat 28 Aug 2004 - 22:09:26 MET DST

Użytkownik "Corran" <look@my.sig> napisał w wiadomości
news:opsdc7aiulgvk59c@dom.satfilm.net.pl...

> Proponuje starsze sterowniki Ati (3.8 lub wcześnijsze)

Ja mialem w laptopie tak , ze jak cokolwiek robilem to bylo ok , jak
otworzylem film , to niebieski ekran i restart.
Po restarcie okienko z mozliwoscia wysylki raportu do MS , dostalem
odpowiedz , ze winne sa sterowniki do karty ATI , przeinstalowalem je
ponownie , directx i jest ok.

Pawel Dziadowicz
AP-Tech