Re: jaka przegladarka?

Autor: soonic <soonic_at_op.pl>
Data: Sat 28 Aug 2004 - 23:27:02 MET DST

> Automatycznie jest zdaje się po przełączeniu w tryb offline.

no moze i tak, ale to nie wygodne jest dodatkowe klikanie offline/online, to
juz wole poprostu wejsc do menu i nacisnac wyslij potem.

> Tzn. nie ma przycisku "Nowa" (drugi od lewej)?

nie, chodzilo mi o ikone "wyslij" czyli wyslij emaile ktore sa w folderze
np. "nie wyslane", cos na podobienstwo OE, na tej opcji mi bardzo zalezy
zeby to sprawie chodzilo, bo nigdy nie wysylam emaili "teraz" tylko zawsze
idzie najpierw do outboxu (w OE). Oczywiscie w Netscape jest to mozliwe
'wysylanie pozniej' ale za duzo klikania (przy moim czestym uzywaniu tej
opcji). Takze nie moge zarzucic Netscape iz nie ma tej opcji jedynie moge
powiedziec, ze ciezki dostep jest do niej i szkoda ze nie moge sobie
umieszczac opcji z menu na pasku (bo wtedy bym przeniosl z menu na pasek i
bylo by super).

> To przede wszystkim kwestia przyzwyczajenia - dla mnie na przykład jest
> dokładnie na odwrót - nie wyobrażam sobie, żeby wszystko spływało do
> jednego konta :)

dokladnie kwestia przyzwyczajenia, mi ze wszystkich kont splywa w jedno
miejsce, ale nie jest to totalny balagan, tylko sortowanie emaili odbywa sie
przez utworzenie tematycznych folderow.

> Poza tym jest na to rada - utwórz sobie filtr (Narzędzia -> Filtrowanie
> wiadomości), który będzie przenosił wszystkie wiadomości do jednego
inboxa.

chyba to jest jedyne wyjscie w takiej sytuacji, a potem dalej robic wedlug
mojego przyzwyczajenia.

> Polecam forum www.mozillapl.org oraz alt.pl.mozilla wraz z archiwum.

aha sprawdze.

Jesli uzywasz przegladarki Netscape, mozesz powiedziec cos wiecej jak sie
sprawuje? (masz jakies porownanie z innymi?)