Re: jaka przegladarka?

Autor: |\\/|arci|\\| <em.en_at_g.a.z.e.t.a.pl>
Data: Sat 28 Aug 2004 - 22:20:52 MET DST

Dnia 28.08.2004 20:17 soonic napisał(a) wiekopomne zdania:

> Hasla generalnie nie uzywam, ale czasem sie zdazylo w przeszlosci. Tu nie
> chodzi o zabezpieczenie przed nie wiadomo kim (bo w zasadzie nie ma co
> zabezpieczac), ale i sa prywatne maile dlatego czasami poto by, zapobiec
> ciekawosci innych osob wiec haslo by sie przydalo, chociaz zeby byl
> trudniejszy dostep do programu.

Proszę bardzo - najlepsze (bo naprawdę skuteczne) zabezpieczenie jest na
poziomie systemu operacyjnego - określ prawa dostępu do plików.

> Jak sie okazalo dalej program pocztowy Netscape ma jeszcze wiecej
> niedogodnien, np, opcja "wyslij pozniej", jest dopiero jak sie wejdzie do
> menu (nie ma opcji zeby to robil automatycznie)

Automatycznie jest zdaje się po przełączeniu w tryb offline.

> potem brak ikony w pasku do
> wyslania emaili tylko jest "odbierz wiadomosci"

Tzn. nie ma przycisku "Nowa" (drugi od lewej)?

> ale najgorsze to jest z tymi katalogami, ze do kazdego konta jest osobny
> katalog, to wszystko powinno byc jako opcje do zaznaczenia.

To przede wszystkim kwestia przyzwyczajenia - dla mnie na przykład jest
dokładnie na odwrót - nie wyobrażam sobie, żeby wszystko spływało do
jednego konta :)
Poza tym jest na to rada - utwórz sobie filtr (Narzędzia -> Filtrowanie
wiadomości), który będzie przenosił wszystkie wiadomości do jednego inboxa.

Wydaje mi się, że w najnowszych buildach Thunderbirda jest możliwość
tworzenia pojedynczego drzewa dla kilku kont (ale nigdy mnie to
specjalnie nie interesowało, więc mogę się mylić).

Polecam forum www.mozillapl.org oraz alt.pl.mozilla wraz z archiwum.

--
|\/|arci|\|                      e|\/|.e|\| gazeta.pl
Uwaga na dodatkowe kropki w adresie e-mail w naglowku