Re: jaka przegladarka?

Autor: soonic <soonic_at_op.pl>
Data: Sat 28 Aug 2004 - 20:17:52 MET DST

> Co Ci da hasło do programu jeśli pliki z mailami nie są w jakikolwiek
> sposób zabezpieczone i można je albo odczytać dowolnym edytorem albo
> skopiować i otworzyć na innej kopii programu? A co do wspólnych
> katalogów dla wszystkich kont to poszukaj w archiwum alt.pl.mozilla - da
> się to zrobić choć nie do końca.

Hasla generalnie nie uzywam, ale czasem sie zdazylo w przeszlosci. Tu nie
chodzi o zabezpieczenie przed nie wiadomo kim (bo w zasadzie nie ma co
zabezpieczac), ale i sa prywatne maile dlatego czasami poto by, zapobiec
ciekawosci innych osob wiec haslo by sie przydalo, chociaz zeby byl
trudniejszy dostep do programu. Dla mnie szkoda ze nie ma tej opcji, ale
akurat to nie jest wyznacznikiem dla mnie czy bede uzywal czy nie dany
program pocztowy.

Jak sie okazalo dalej program pocztowy Netscape ma jeszcze wiecej
niedogodnien, np, opcja "wyslij pozniej", jest dopiero jak sie wejdzie do
menu (nie ma opcji zeby to robil automatycznie), potem brak ikony w pasku do
wyslania emaili tylko jest "odbierz wiadomosci" znowu dopiero jak wejde w
menu Plik to moge wyslac lub jak nacisne prawym myszki tez jest ta opcja,
ale najgorsze to jest z tymi katalogami, ze do kazdego konta jest osobny
katalog, to wszystko powinno byc jako opcje do zaznaczenia. OE jest dla mnie
dobrym programem, jednak drazni mnie to, ze przegladarke uzywam np.
Netscape, a do maili OE - czyli 2 rozne pakiety (lubie miec porzadek i to
albo to :)

Przetestowalem Opere i jakos nie zabradzo sie przekonalem do tego programu
(wole Netscape jako przegladarke). Zobacze Firefoxa co ciekawego prezentuje.

dzieki za odpowiedzi
soonic