Re: jaka przegladarka?

Autor: badworm <nospam_at_post.pl>
Data: Sat 28 Aug 2004 - 12:33:14 MET DST

Wysyłając taki oto zestaw znaków dnia 2004-08-28 00:33 soonic
nakarmił(a) stado głodnych newsserwerów:

>Teraz testuje Netscape 7.2 (chyba najnowszy). Przegladarka jest ciekawa,
>moglbym przy niej zostac na dluzej. Natomiast program pocztowy to mnie
>denerwuje z lekka. Nie mozna ustawic hasla do programu i nie moge polaczyc
>kont, np. majac 2 konta pocztowe to mam tez 2 inboxy, trashe i inne. Ja
>chcialbym sciagac maile z roznych kont do jednego inboxu, tak jak to jest w
>OE. Takze to mnie denerwuje, przeszukalem wszystkie opcje i nie moge tego
>nigdzie zmienic, wiec chyba z gory taki sposob jest narzucony. Generalnie
> [...]
Co Ci da hasło do programu jeśli pliki z mailami nie są w jakikolwiek
sposób zabezpieczone i można je albo odczytać dowolnym edytorem albo
skopiować i otworzyć na innej kopii programu? A co do wspólnych
katalogów dla wszystkich kont to poszukaj w archiwum alt.pl.mozilla - da
się to zrobić choć nie do końca.

--
Pozdrawiam   Bad Worm  badworm{"a" w kolku}post[punkt]pl
GG# 2400455 ICQ# 320399066